Over Suivo

Wat is jullie missie?

Verbinden zit in ons DNA

We geloven dat technologie vandaag ongekende mogelijkheden biedt om mensen, voertuigen, materieel en locaties met mekaar te verbinden. Door deze connectie ontstaat een beter inzicht in wat er op het terrein gebeurt. Dit leidt tot minder stress bij de medewerkers en levert een aanzienlijke bijdrage aan ondernemingen om kwalitatiever, efficiënter en veiliger te werken.

Waarom vonden jullie als bedrijf deze campagne zo belangrijk?

Suivo ontwikkelt oplossingen voor mobiele medewerkers, zoals oa. vrachtwagenchauffeurs. Tijdens onze activiteiten in de wereld van transport & logistiek hebben ook wij gemerkt dat er een tekort is aan vrachtwagenchauffeurs. Het doel van Love2Truck is om de waardering voor het beroep van vrachtwagenchauffeur te verbeteren en zo voor een nieuwe instroom van chauffeurs te zorgen. Suivo wil hierbij graag helpen en zijn steentje bijdragen. Daarom steunen we de campagne volop.

Daarnaast zet Suivo volop in op chauffeurs door oplossingen te ontwikkelen waardoor ze efficiënter kunnen werken. Denk bijvoorbeeld aan het digitaal doorsturen van transportopdrachten. We geloven dat het beroep van vrachtwagenchauffeur door zulke ontwikkelingen aantrekkelijker en stressvrijer kan worden.

Wat maakt dat de campagne zo dicht bij jullie bedrijf aansluit?

Suivo slaat een brug tussen de buitenwereld en de interne wereld van transportbedrijven. Zo wil ook Love2truck verbinden door het verhaal van vrachtwagenchauffeurs naar buiten te brengen. We geloven dat er ontzettend veel gepassioneerde vrachtwagenchauffeurs zijn. Maar ze hebben geen stem. En het is net deze stem die we hen willen geven via Love2truck. We hebben Love2Truck mee geïnitieerd om de passie zichtbaar, voelbaar en hoorbaar te maken. Om mensen te inspireren en het beroep van vrachtwagenchauffeur echt te ontdekken.

suivo, love2truck